Jak do plavek před dovolenou?

Dovolená za dveřmi a vy máte k dokonalé postavě daleko? Žádnou paniku, vapněte si na uklidnění sladkou letní V2 příchuť cola a čtěte, co můžete pro tělo do bikin udělat za měsíc, týden a den před odjezdem!

1. Co stihnete za měsíc

Čtyři týdny jsou dlouhá doba, a pokud se do zdravého životního stylu zakousnete už dnes, čekají vás do odjezdu na dovolenou viditelné změny a drobné zázraky. Jupí! Co je z vaší strany potřeba?

Z jídelníčku by na 6 dní v týdnu měly vymizet sladkosti, kolové nápoje a přemíra sladkého a tučného. Zamilujte si ovesné kaše s borůvkami, obědové kuskusy a brambory s rybou a salátem k večeři. Sedmý den si dopřejte, na co máte chuť, samozřejmě v rozumných porcích. Zapojte cvičení, stačí půlhodinka denně a do práce svižnou chůzí. Zkuste moderní internetové lekce s Jillian Mitchels.

2. Co stihnete za týden

Honí vás mlsná i mimo vymezené hřešící dny? Předzásobte se na další dny V2 příchutěmi se sladkým podtónem. Chutě spolehlivě zažene cherry, cola a čokoláda. Tento týden zařaďte do repertoáru zbraně těžšího kalibru:

  • Zajděte si na lymfodrenáž či detoxikační zábal
  • Každé ráno a večer masírujte pokožku přípravkem proti celulitidě
  • Dopřejte si detoxikační kúru ze zeleného ječmene
  • Opálené tělo je opticky štíhlejší, vydejte se na koupaliště nebo pro bronzér

3. Co stihnete za den

Hurá, už zítra v mořských vlnách! Svou celoměsíční stahu završte 1 odlehčovacím dnem. Ráno začněte několika jogínskými pozdravy slunci a sklenicí teplé vody s jablečným octem na zažívání. Během dne si připravte 4–5 smoothies (mixovaných koktejlů z ovoce a zeleniny) a k večeři se rozmazlete domácí zeleninovou polévkou. Po večeři V2Cigs na šňůrku a šup na dlouhou procházku, ať se vám před cestou krásně spí!

A čím se odměnit? Vaše štíhlejší a vyrýsované tělo v bikinách bude dostatečnou odměnou! Máte to stejně?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *